Monday, November 29, 2010

Happy 22nd Birthday BB =)

Happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to bb
happy birthday to you =)

It's Mr. Kenneth's BIRTHDAY~

Its the first time I couldn't celebrate with him since the day we are together
I'm sorry and its all because of this stupid FYP ><
But I hope my plans would work out cause I wanna go back home and see my family and him!


Happy birthday my dear, 

have a great celebration on this special day and I'll celebrate for u again when I get back okay? ^^


I Love You =)

**********

微微的凉风吹在静静的夜
我的思绪漂泊,仿佛看见我们俩舞动在暖暖的月光
音乐慢慢的响起
就在那软软的草皮,我们赤着脚丫,随着音乐翩翩起舞

你说:我就像月亮,在黑暗的夜晚,照亮着你的漆黑的道路
我说:你就像大树下纷纷落叶~
你嬉笑说,我真那么想你死吗?
我贴着你的胸怀,跟着你,跟着音乐慢慢的共舞...
我说:
你是大树下的纷纷落叶,而我就是大树
那落叶并非意表着生命的结束
乃是因为着你的出现 
让我的生命得到了养分,学习着珍惜与成长

我的生命,因着你的出现
变得更茁壮
你,已是我生命的一部分了~

微风轻轻的吹
我仿佛又回到了静静的夜
那一夜,那一支舞蹈,那片草地,那一段音乐
那夜的你,我从未忘记
是梦吗?但那从你手心传来的温暖
你微弱的呼吸声,却已经烙在心底
滋养着我每一刻的思念...


-Happy Birthday my Love-

2 comments:

geekinpie said...

oooh!
the BIG heads so cute

~Syndy~ said...

XDXD I used meitu xiu xiu to do de =)