Friday, August 12, 2011

The perfect one

最好的戀情是,你可以徹底地做自己,並且你的另一半依然迷戀真實的你。
The perfect kind of love is, you can totally be who you really are, 
and yet, he/she is still obsessed with who you are


我真的怀疑这存在吗?但我确定的是,在你面前我是真实的我~
在我看得见和触摸到的你,我依然深深的迷恋着~




Yes, Don't ask me why, but you are all I can think of now 






-喜欢。看见-